Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Uzturiet sevi formā

31–35 no 35

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  • Alternatīvie kardiotreniņi pievilcīgai figūrai

    Alternatīvie kardiotreniņi pievilcīgai figūrai

    Kardiotreniņš ir efektīvākais veids, kā būt lieliskā formā. Vispopulārākais kardiotreniņš, protams, ir skriešana, taču tā nav vienīgā iespēja. Mēs ieteiksim Jums treniņu veidus, kas palīdzēs vienmēr būt lieliskā formā.

    Lasīt vairāk 
  • Kas jāzina par bicepsu?

    Kas jāzina par bicepsu?

    Skaisti veidota roku forma ir tas, par ko sapņo daudzi. Tomēr, lai izveidotu pievilcīgus muskuļus, nepieciešams iepazīties gan ar bicepsa anatomiju, gan arī uzzināt, kādas kļūdas nepieļaut treniņu laikā.

    Lasīt vairāk 
  • Populārākais vingrinājums vēderpreses muskulatūras nostiprināšanai

    Populārākais vingrinājums vēderpreses muskulatūras nostiprināšanai

    Lai iegūtu skaistu vēderu, jātrenē viss ķermenis un jāseko līdzi ēdienkartei. Svarīgi trenēt gan vēderpreses taisnos, slīpos un apakšējos muskuļus, kā arī vienlaikus jāpievēršas muguras muskuļu trenēšanai, lai izvairītos no nepareizas stājas veidošanās.

    Lasīt vairāk 
  • Slinkums sportot? Ar to var tikt galā!

    Slinkums sportot? Ar to var tikt galā!

    Beidzot tas ir noticis – Jūs esat nolēmis nodarboties ar sportu. Taču pagājušas vien dažas dienas un enerģijas lādiņš itin kā izkūpējis gaisā. Kāpēc ir tik grūti saglabāt pareizo noskaņojumu ilgtermiņā? Tas nav nekas pārsteidzošs, jo lielākā daļa cilvēku nevar saņemties tik ilgi, kamēr vien neatrod atbilstošu treniņu programmu.

    Lasīt vairāk 
  • Sāc darīt

    Sāc darīt

    Ko darīt, ja nav motivācijas kaut ko darīt? Dīvāns liekas pārāk mīksts un ērts. Seriāls liekas izklaidējošāks un piesaistošāks. Čipši liekas pārāk garšīgi. Viss cits liekas labāks risinājums kā sportošana. Tu pats sev iestāsti, ka tāpat jau nekad nedabūsi tādu ķermeni, kā tiem cilvēkiem uz žurnāla vāka, tāpēc Tu sev iestāsti, ka nav nemaz jēga sākt darīt. Ko darīt, ja neko negribas darīt?  

    Lasīt vairāk 

31–35 no 35

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4