Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Uzturiet sevi formā

1–10 no 35

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  • 7 mīti par uzturu un diētām, kam ticējāt visu dzīvi

    7 mīti par uzturu un diētām, kam ticējāt visu dzīvi

    Nedrīkst ēst pēc sešiem vakarā? Pirms maltītes jāizdzer glāze ūdens? Un pirms treniņa nedrīkst ēst? Šīs visas ir tikai puspatiesības. Lasi un uzzini, kuriem populāriem mītiem nav nekāda sakara ar veselīgu uzturu un svara zaudēšanu.
    Lasīt vairāk 
  • Kas notiek ar Jūsu ķermeni, kad sākat izlaist sporta nodarbības?

    Kas notiek ar Jūsu ķermeni, kad sākat izlaist sporta nodarbības?

    Esat nolēmis vairs nenodarboties ar sportu? Protams, tas sniegs Jums daudz brīva laika, nodoties citām aktivitātēm, tomēr vai kādreiz esat aizdomājies, kas notiks ar Jūsu ķermeni? Cik ilgs laiks paies, līdz Jūsu ķermenis kļūs ievērojami vājāks un cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai vēlāk atgūtu sākotnējo fizisko sagatavotību?

    Lasīt vairāk 
  • Palieliniet treniņu efektivitāti, pareizi ēdot!

    Palieliniet treniņu efektivitāti, pareizi ēdot!

    Kā tas var būt, ka ēdot var palielināt treniņa efektivitāti? Mēs taču visu laiku dzirdam tieši pretējo, vai ne? Tomēr patiesībā ēšana var palīdzēt sasniegt labākus treniņu rezultātus, ja zināt, kad, kā un ko ēst pirms un pēc treniņa, kā arī tā laikā.

    Lasīt vairāk 
  • Māris Šveiduks iesaka: vingrojumi skaistām un stiprām rokām. 3. daļa

    Māris Šveiduks iesaka: vingrojumi skaistām un stiprām rokām. 3. daļa

    Tuvojoties gada siltajam laikam – pavasarim, vasarai, arvien biežāk vēlēsimies uzvilkt apģērbus ar īsām vai bez piedurknēm. Lai rokas būtu skaistas, veidotos pievilcīgs, stingrs muskuļu reljefs, izmēģiniet Māra Šveiduka ieteiktos vingrinājumus roku muskulatūras attīstīšanai un nostiprināšanai (3. daļa).

    Lasīt vairāk 
  • Māris Šveiduks iesaka: vingrojumi skaistām un stiprām rokām. 2. daļa

    Māris Šveiduks iesaka: vingrojumi skaistām un stiprām rokām. 2. daļa

    Tuvojoties gada siltajam laikam – pavasarim, vasarai, arvien biežāk vēlēsimies uzvilkt apģērbus ar īsām vai bez piedurknēm. Lai rokas būtu skaistas, veidotos pievilcīgs, stingrs muskuļu reljefs, izmēģiniet Māra Šveiduka ieteiktos vingrinājumus roku muskulatūras attīstīšanai un nostiprināšanai (vingrinājumu 2. daļa).

    Lasīt vairāk 
  • Māris Šveiduks iesaka: vingrojumi skaistām un stiprām rokām

    Māris Šveiduks iesaka: vingrojumi skaistām un stiprām rokām

    Tuvojoties gada siltajam laikam – pavasarim, vasarai, arvien biežāk vēlēsimies uzvilkt apģērbus ar īsām vai bez piedurknēm. Lai rokas būtu skaistas, veidotos pievilcīgs, stingrs muskuļu reljefs, izmēģiniet Māra Šveiduka ieteiktos vingrinājumus roku muskulatūras attīstīšanai un nostiprināšanai.

    Lasīt vairāk 
  • Skaistām un trenētām rokām

    Skaistām un trenētām rokām

    Kurš gan nesapņo par skaistām un trenētām rokām. Sievietes vēlas izskatīties satriecoši uzvelkot mazos vasaras topiņus, bet vīriešiem rokas ir spēka un izturības simbols. Jo spēcīgākas rokas, jo labāk! Ieskaties, mēs esam sagatavojuši dažus vienkāršus, bet efektīvus vingrojumus skaistu roku iegūšanai.

    Lasīt vairāk 
  • Skaistas, slaidas kājas? Vienkārši!

    Skaistas, slaidas kājas? Vienkārši!

    Nostipriniet savas kājas ar treniņu palīdzību. Koptas un trenētas kājas pavisam noteikti ir viena no vispievilcīgākajām ķermeņa daļām, turklāt šis noteikums attiecas kā uz sievietēm, tā uz vīriešiem. Ikviens vēlas skaistas kājas taču tas, cik labā formā tās ir, atkarīgs no jūsu centieniem.

    Lasīt vairāk 
  • Ko iesākt ar vēderu? 6 padomi un viena ierīce!

    Ko iesākt ar vēderu? 6 padomi un viena ierīce!

    Ja vēlaties uzlabot vēdera muskulatūras formu, laiks atvadīties no liekajiem centimetriem un izveidot ideālu vēdera presi. Taču ko darīt tad, ja jūs nevēlaties trenēties pie trenera un Jūs nekad neesat patstāvīgi sastādījis savu treniņprogrammu? Ar ko lai sāk? Ņemiet savu trenažieri Wonder  Core un uz priekšu!

    Lasīt vairāk 
  • Pulss - efektīvs kontroles veids iedarbīgam treniņam

    Pulss - efektīvs kontroles veids iedarbīgam treniņam

    Uzsākot treniņus, ir ļoti būtiski izvēlēties pareizo intensitāti, jo tieši tas veicinās ievērojamu fiziskās izturības uzlabojumu, kā arī uzlabos kopējo veselības stāvokli. Kādam ir jābūt ideālajam pulsam? Kad notiek intensīvākā tauku dedzināšana? Kāds ir optimālais treniņš? Uz šiem un vēl citiem jautājumiem sniegtas atbildes šajā rakstā.

    Lasīt vairāk 

1–10 no 35

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4