Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Skaistas, slaidas kājas? Vienkārši!

Nostipriniet savas kājas ar treniņu palīdzību. Koptas un trenētas kājas pavisam noteikti ir viena no vispievilcīgākajām ķermeņa daļām, turklāt šis noteikums attiecas kā uz sievietēm, tā uz vīriešiem. Ikviens vēlas skaistas kājas taču tas, cik labā formā tās ir, atkarīgs no jūsu centieniem.

Veiciet kāju vingrinājumus

Tie vingrinājumi, kas paredzēti kāju muskuļu masas palielināšanai, atšķiras no vingrinājumiem, kas vērsti uz lieko tauku dedzināšanu, kāju nostiprināšanu un vispārējās formas uzturēšanu. Tieši tādēļ ir liela atšķirība starp vīriešu vingrinājumiem un tiem vingrinājumiem, kas izstrādāti īpaši sievietēm. Lielākā daļa vīriešu sapņo par platu muguru, reljefiem krūšu muskuļiem un bicepsiem, taču nezin kādēļ aizmirst par kāju muskuļiem. Tā ir viena no lielākajām kļūdām ko var pieļaut, jo kājas ir visa ķermeņa balsts. Ar trenētām kājām jums būs daudz vienkāršāk sasniegt vēlamos rezultātus citām ķermeņa daļām.

Proporcionāli trenētas kājas ir lieliskā harmonijā ar trenētu ķermeni un, piekrītiet, ka nav dīvaināka skata par to, kad ieraugāt cilvēku ar trenētu ķermeņa augšdaļu un tievām kājelēm, kuras knapi notur visa ķermeņa svaru.

Stipru un trenētu kāju muskuļu priekšrocības:

1. Muskuļu masas palielināšanai nepieciešamo hormonu izstrāde

Kājās sakoncentrēts diezgan daudz muskuļaudu. Treniņa laikā šie muskuļi lielā daudzumā izstrādā testosteronu un citus hormonus, kas nepieciešami paātrinātai muskuļu masas palielināšanai. Kāju muskuļi izstrādā vairāk šo hormonu, ja trenējat tās vienlaicīgi ar citām muskuļu grupām, piemēram, ar bicepsu vai plecu joslas muskuļiem.

Šie hormoni atbild par muskuļaudu augšanas stimulāciju, tāpēc ik reizi, kad trenējat savas kājas, jūs paātrināt kopējās muskuļu masas augšanu visā savā ķermenī.

2. Labums jūsu ikdienas dzīvei

Stipras kājas ļoti noderēs jums jūsu ikdienas dzīvē. Pateicoties trenētām, spēcīgām kājām, jums būs vienkāršāk uzkāpt pa kāpnēm un celt smagus priekšmetus. Jūs kļūsiet daudz kustīgāki.

3. Priekšrocības, nodarbojoties ar sportu

Nodarbojoties ar jebkuru sporta veidu, spēcīgas kājas sniedz būtisku priekšrocību. Tās ir ķermeņa galvenais balsts un nodrošina stabilitāti un kustības ātrumu, un tieši tādēļ labi trenētas kājas ļaus jums veiksmīgi nodarboties ar tādiem sporta veidiem kā futbols, basketbols un cīņas sporta veidi.

Vingrinājumi:

Veicamo vingrinājumu veidi, kā arī piegājienu un atkārtojumu skaits ir atkarīgs no tā, kādus mērķus vēlamies sasniegt.

  • Ja vēlaties nostiprināt un palielināt muskuļu masu, nepieciešams veikt trīs piegājienus ar 6-10 atkārtojumiem un smagiem smaguma palielinātājiem.
  • Ja vēlaties paaugstināt tonusu un palielināt muskuļu reljefu, veiciet 4-6 piegājienus ar 10-15 atkārtojumiem un vidējiem smaguma palielinātājiem.
  • Ja jūsu mērķis ir svara samazināšana un slaids siluets, jums nepieciešams veikt diezgan daudzus piegājienus ar 20 atkārtojumiem un viegliem smaguma palielinātājiem. Atcerieties, ka nodarbojoties ar aerobiku, tas nav pats svarīgākais. Jūsu mērķim jābūt sirdsdarbības paātrināšanai, nevis smagumu cilāšanai. Efektivitātes paaugstināšanai centieties trenēties secīgi, piemēram, sāciet ar kājām, turpiniet ar krūšu muskuļiem, pleciem un tā tālāk.

Vingrinājums Nr. 1: Pietupieni ar smaguma palielinātājiem

Pietupieni ir viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem kāju muskuļu trenēšanas vingrinājumiem. Jūs varat izpildīt šo vingrinājumu gan mājās, gan arī sporta zālē. Lai sasniegtu rezultātu ātrāk un tas būtu labāks, pamēģiniet izmantot svaru stieni.

  • Nostipriniet stieni ar nepieciešamo svaru plecu līmenī.
  • Nostājieties zem stieņa un atspiedieties pret to ar muguru, lai būtu balsts.
  • Stingri saņemiet stieni tā, it kā jūs grasītos tajā karāties.
  • Stāvot šajā sākuma pozīcijā skatieties taisni uz priekšu.
  • Ieelpojiet, salieciet kājas ceļgalos un pietupieties tiklīdz, kamēr kāju augšdaļa būs paralēla grīdai.
  • Aizkavējieties šajā stāvoklī uz 1 sekundi un pēc tam izelpojot atgriezieties sākuma pozīcijā.

Vingrinājums Nr. 2: Izklupieni

Izklupieni ir ideāls vingrinājums sēžas un kāju muskuļu trenēšanai.

  • No stāvus stāvokļa veiciet vienu soli uz priekšu ar vienu kāju.
  • Salieciet ceļgalus un nolaidieties izklupienā tādā veidā, lai leņķis starp kājām būtu 45 grādi. Saliektās kājas ceļgalam jāpieskaras grīdai. Veicot izklupienu pārliecinieties, ka tās kājas ceļgals, uz kuras jūs balstāties, netraucē kāju pirkstiem.
  • Izelpojot, lēnām atgriezieties sākuma pozīcijā.
  • Pēc vēlamā piegājienu skaita mainiet kājas. Ja veicāt izklupienu labajai kājai, tagad dariet to pašu ar kreiso kāju.
  • Ja vēlaties padarīt vingrinājumu sarežģītāku, jūs varat to veikt pēc iepriekš aprakstītās shēmas, taču pievienojiet svaru stieni smagumam. Turiet stieni uz pleciem aiz  galvas un veiciet izklupienus.
  • Kā alternatīvu svaru stienim jūs varat izmantot hanteles.

Vingrinājums Nr. 3: Hanteles

Šī vingrinājuma veikšanai jums būs nepieciešamas hanteles. Sāciet ar sākuma pozīciju.

  • Paņemiet pāris smagas hanteles. Izstiepiet rokas gar sāniem, nolaidiet hanteles pie sāniem un turiet rokas plecu platumā.
  • Turiet taisnu muguru, skatieties taisni uz priekšu, nenolaižot zodu, un sāciet ieliekt ceļgalus, kamēr kāju augšdaļa būs paralēli grīdai.
  • Izmantojiet savu kāju muskuļus, lai lēnām atgrieztos sākuma pozīcijā un veiciet izelpu.

Jūs varat izvēlēties kādu no daudzajiem efektīvajiem kāju muskuļu vingrinājumiem. Visi iepriekš aprakstītie vingrinājumi ir pieskaitāmi pie tā fiziskās slodzes līmeņa, kuru itin viegli varat sasniegt mājās. Viss, kas jums nepieciešams, ir svaru stienis, hanteles un mērķtiecība.

Neaizmirstiet pašu galveno: pirms vingrinājumu veikšanas noteikti iesildieties, lai iekustinātu muskuļus un pārliecinieties, ka sākat no pareizās pozīcijas.