Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Skaistām un trenētām rokām

Kurš gan nesapņo par skaistām un trenētām rokām. Sievietes vēlas izskatīties satriecoši uzvelkot mazos vasaras topiņus, bet vīriešiem rokas ir spēka un izturības simbols. Jo spēcīgākas rokas, jo labāk! Ieskaties, mēs esam sagatavojuši dažus vienkāršus, bet efektīvus vingrojumus skaistu roku iegūšanai.

Kurš gan nesapņo par skaistām un trenētām rokām. Sievietes vēlas izskatīties satriecoši uzvelkot mazos vasaras topiņus, bet vīriešiem rokas ir spēka un izturības simbols. Jo spēcīgākas rokas, jo labāk! Ieskaties, mēs esam sagatavojuši dažus vienkāršus, bet efektīvus vingrojumus skaistu roku iegūšanai.

1.

Izmanto fitnesa bumbu. Atspiedies ar muguru tā, lai kājas paliek 90 grādu leņķī, bet sēžamvieta ir nedaudz piepacelta. Izmanto hanteles. Sievietēm tās var būt 1-5kg smagas. Vīriešiem vēl smagākas. Izstiep rokas gareniski un saliec elkonī, kā parādīts attēlos. Atkārto kustību 20 reizes un izdari vismaz 3 piegājienus. Šis vingrojums lieliski nodarbinās bicepsa muskulatūru un piešķirs rokām reljefu. Šis vingrojums palīdzēs arī nodarbināt kājas un sēžamvietu – lieliski!

2.

Vēl viens bicepsa treniņš. Apsēdies uz bumbas taisni un izdari attēlā redzamo kustību. 20 reizes, 3 piegājieni – aiziet!

3.

Atspiedies ar vēderu pret fitnesa bumbu un atspiedies ar ceļiem pret paklājiņu. Izstiep rokas gareniski sev priekšā un saliec tās elkoņos atspiežoties pret bumbas sānu. Neaizmirsti sasprindzināt vēderu un censties neiegrimt bumbā. Tas palīdzēs nodarbināt visu ķermeņa augšdaļu.

4.

Šis vingorjums ir paredzēts tricepsa muskulatūras stiprināšanai. Atspiedies ar muguru pret fitnesa bumbu un pacel rokas virs galvas. Atslābini kaklu.  Izdari attelā redzamo kustību uz leju 20 reizes. Vēlams izpildīt vairāk kā vienu piegājienu.

5.

Vēl viens lielisks tricepsa treniņš. Apsēžoties uz bumbas ar taisnu muguru, izstiep rokas virs galvas un centies tās turēt pie ausīm neatvirzot elkoņus sāņus. Virzi rokas lejup kā parādīts attēlos. Atkārto vingrojumu vairākas reizes.

8.

Tricepsa treniņš stāvus, atsperoties pret fitnesa bumbu. Vienu kāju atbalsti pret bumbu un balansē, ievelc vēderu un turi taisnu muguru. Izstiep rokas aiz muguras un izdari attēlā redzemo kustību. Atkārto vingrojumu vismaz 20 reizes.