Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Vislabākie aksesuāri treniņam – 1.daļa

Treniņu aksesuāri tiek izmantoti, lai padarītu treniņu daudz dinamiskāku, efektīvāku, ērtāku un interesantāku. Izlasiet šo rokasgrāmatu un iepazīsieties ar rekomendācijām, kā izvēlēties tos treniņu aksesuārus, kas Jums būs vispiemērotākie.

Treniņu aksesuāri ir vairāk vai mazāk kompakti treniņu rīki, kas nodrošina treniņu daudzveidību mājas apstākļos. Daži no tiem spēj konkurēt ar lielajām un dārgajām fitnesa ierīcēm un ir iegādājami par daudz pieņemamāku cenu. Daudzi treniņu aksesuāri ir izmantojami atsevišķi no trenažiera, citi – dažādo treniņa programmu un padara treniņu daudz efektīvāku un ērtāku.

Jo lielāka treniņu aksesuāru daudzveidība Jums ir pieejama, jo plašāku treniņu spektru Jūs varēsiet veikt.

Svarīgi fakti, kas jāņem vērā, iegādājoties treniņu aksesuārus

Tirgū pieejamais plašais treniņu aksesuāru klāsts ļauj katram atrast vismaz vienu rīku, ko izmantot un lietot.

Iesācēji ir iecienījuši treniņu aksesuārus dēļ to vienkāršās izmantošanas un spējas palielināt treniņu efektivitāti. Viņiem noteikti noderēs tādi aksesuāri kā kāju un roku trenažieris Tight Master, pretestības siksnas, grozāmais disks un bumbas, kas nodrošina vienkāršu un tajā pašā laikā ļoti efektīvu ķermeņi tonizējošu treniņu.

Vecākiem cilvēkiem noderēs tie aksesuāri, kas piedāvā vieglu kardiotreniņu un spēka vingrojumus, piemēram, pretestības siksnas vai grozāmais disks. Arī sirdsdarbības monitors vai pedometrs lieti noderēs.

Jaunākām sievietēm un māmiņām, kas vēlas piešķirt savam ķermenim formu, patiks tādi aksesuāri kā kāju un roku trenažieris Tight Master, pilašu aksesuāri vai vēdera muskulatūru nostiprinošais slīdošie vingrošanas ritentiņi.

Tādi aksesuāri kā durvju stieņi un slīdošie vingrošanas ritentiņi ir iecienīti to cilvēku vidū, kuru fiziskās sagatavotības līmenis ir vidējs vai virs vidējā.

Visiem lietotājiem noderēs sirdsdarbības monitors, apavi vingrošanai un ūdens pudele, kas nodrošinās kontroli un slēpju remdēšanu treniņa laikā.

Vingrojumu mērķi un uzdevumi

Dažādi treniņu aksesuāri nodrošina dažādus vingrojumu izpildi, lai iedarbotos uz dažādām ķermeņa daļām, sākot no rokām, pleciem un vēdera muskuļiem un beidzot ar sēžamvietas un augšstilbu muskuļiem. Jūs tos varēsiet izmantot kardiotreniņos, spēka vingrojumos, jogā, pilatēs un daudz kur citur.

Treniņu aksesuāru veidi

Mūsdienās pieejamie daudzie treniņiem paredzētie aksesuāri nodrošina katru ar plašām izvēles iespējām. Piedāvājama Jums iepazīties ar populārākajiem aksesuāriem, kas sniedz efektīvu treniņu un atbalstu.

Spēka treniņu aksesuāri

Spēka treniņu aksesuāri ir nepieciešami muskuļu tonizēšanai un trenēšanai. Tie var tikt izmantoti arī individuāli, nevis kopā ar trenažieri, tādā veidā nodrošinot ķermeņa formas piešķiršanas treniņu. Ir arī tādi aksesuāri, kas sniedz papildus komfortu un stabilitāti.

Durvju stieņi pievilkšanās vingrojumiem ir paredzēti sava ķermeņa svara izmantošanai spēka vingrinājumu veikšanā. Jums vienkārši stienis ir jāuzstāda virs durvju rāmja un viss nepieciešamai treniņam būs gatavs. Šis aksesuārs ir piemērots arī stiepšanās vingrojumiem.

Mēs rekomendējam: Chrome durvju stieni pievilkšanās vingrojumiem

Pretestības siksnas ir paredzētas pretestības treniņiem un spēj nodrošināt slodzi visam ķermenim.

Roku un kāju trenažieris Thigh master ir kompakti fitnesa rīki, kas savu popularitāti bauda jau no pagājušā gadsimta 80-iem gadiem. Pateicoties tiem, ķermeņa augšdaļa un augšstilbu muskuļi tiek pakļauti efektīvam tonizēšanas procesam.

Mēs rekomendējam: LifeGear Thigh Master

Medicīniskās bumbas tiek izmantotas ķermeņa spēka treniņiem un līdzsvara uzlabošanai.

Slīdošie trenažieri vēdera muskulatūras treniņiem ir lieliski piemēroti rumpja, gurnu un roku tonizēšanai. Tie sniedz patīkamu un ļoti efektīvu treniņu tiem, kuru fiziskās sagatavotības līmenis ir vidējs vai augstāks par vidējo.

Mēs rekomendējam: LifeGear Roller Gym

Kardiotreniņu aksesuāri

Jūs varat izvēlēties virkni dažādu kardio treniņu aksesuārus, kas palīdzēs Jums uzturēt formu un būt veseliem. Vienkāršais hula hoops riņķis, lecamauklas, tramplīni ir tikai daži no fitnesa aksesuāriem, kas nodrošina lielisku kardiotreniņu.

Grozāmās platformas sniedz patīkamu treniņu, kas piešķir formu Jūsu viduklim, gurniem un augšstilbiem, tajā pašā laikā nodrošinot maigu pēdu masāžu

Mēs rekomendējam: magnētisko disku

Lecamauklas: Lēkšana ar lecamauklu palīdz sadedzināt līdz pat 400 kalorijām 30 minūtēs un nodrošināt lielisku kardiotreniņu.

Tramplīns sniedz patīkamu un efektīvu kardiotreniņu, kas uzlabo koordināciju un izturību. Tas ir piemērots kā jauniem, tā veciem cilvēkiem ar dažādu fiziskās sagatavotības līmeni.

Hula hoops riņķis: izmantojiet to ķermeņa pamatnes nostiprināšanai, kaloriju dedzināšanai un sirds veselības uzlabošanai.

Boksa cimdi, roku saites un boksa maiss: tie ir svarīgi aksesuāri boksa treniņiem, kas palīdz nostiprināt ķermeni laikā, kad strādājiet pie savas kardio sistēmas. Boksa cimdi un roku saites pasargās rokas, bet boksa maiss būs Jums lielisks mērķis, gadījumā, ja Jūsu sporta partneris nebūs atnācis uz treniņu. Otrajā mūsu iepirkšanās rokasgrāmatas daļā lasiet par jogas, pilašu, stiepšanās un citiem treniņu veidiem noderīgiem fitnesa aksesuāriem, kā arī uzziniet, kurš no tiem būtu Jums vispiemērotākais.