Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Izvēlieties savām vajadzībām piemērotāko vēdera muskulatūras trenažieri

Labs vēdera muskulatūras trenažieris spēs ar Jūsu muskuļiem paveikt brīnumus. Pateicoties šai iegādes rokasgrāmatai, Jūs uzzināsiet, kā izvēlēties to vēdera muskulatūras trenažieri, kas Jums būtu vispiemērotākais.

Svarīgi fakti, kas jāņem vērā, iegādājoties trenažieri vēdera muskulatūras nostiprināšanai

Trenažieri vēdera muskulatūras nostiprināšanai ir ļoti populāri to lietotāju vidū, kas labprāt veic fiziskās aktivitātes mājas apstākļos. Šie trenažieri spēj nodrošināt vēdera muskuļu un muskulatūras formas uzlabošanu un nostiprināšanu, tai skaitā citkārt tik grūti pieejamās vietās kā sānos. Treniņš ar vēdera muskulatūras trenažieri aktivizē arī citus ķermeņa augšējās daļas muskuļus, tai skaitā krūšu muskuļus, plecu, muguras un roku muskuļus.

Daudzo vēdera muskulatūras trenažieru vidū, ir dažāda veida aprīkojums, kas īpaši izstrādāts gan sievietēm, gan vīriešiem dažādos vecumos. Fizisko aktivitāšu iesācējiem un vecāka gadagājuma cilvēkiem piemērotāki ir tie vēdera muskulatūras trenažieri, kuri nodrošina vienkāršus, bet tajā pašā laikā ļoti efektīvus vingrinājumus ķermeņa formas uzturēšanai, savukārt tiem, kuru fiziskā sagatavotība jau ir sasniegusi zināmu līmeni, lieti noderēs uzlabotie modeļi, kas ir paredzēti cilvēkeim ar labu un ļoti labu fiziskās sagatavotības līmeni.

Treniņš, izmantojot vēdera muskulatūras trenažieri ne tikai palīdzēs Jums iegūt izcilus vēdera muskuļus sen gaidīto sešu muskuļotu kvadrātiņu izskatā, bet arī nostiprinās Jūsu rumpi, padarīs elastīgāku mugurkaulu un uzlabos stāju, uzlabos arī stabilitāti, līdzsvara stāvokli un spēju kontrolēt ķermeni.

Vingrojumu veidi

Vēdera muskulatūras trenažieris nodrošina plaša spektra vēdera muskulatūrai nepieciešamos treniņus, sākot ar dažādiem un daudzveidīgiem vēdera preses vingrojumiem un beidzot ar vingrojumiem guļus stāvoklī. Daži trenažieri apvieno dažādus vēdera muskulatūras vingrojumus, citi – piedāvā tikai viena veida vingrojumus.

Dažādi vēdera muskulatūras nostiprināšanai paredzētie trenažieri un to īpašības

Jums ir iespēja izvēlēties trenažierus no ļoti plaša to klāsta. Daži no tiem ir paredzēti tikai vēdera muskulatūras nostiprināšanai, citi iedarbojas arī uz citām muskuļu grupām. Mēs piedāvājam ieskatu dažu populārāko vēdera muskulatūras trenažieru raksturojumā:

Rollers vēdera presei nodrošina ļoti efektīvu slīdošo treniņu, kas iedarbojas ne tikai uz vēdera muskulatūru, bet uz visiem ķermeņa augšējās daļas muskuļiem. Šie trenažieri ir piemēroti visiem fiziskās sagatavotības līmeņiem – kā iesācējiem, tā profesionāļiem.

Mūsu ieteikums: LifeGear Roller trenažieris

Inversijas galdi ir efektīvi vēdera muskulatūras vingrojumiem, ķermenim atrodoties otrādā pozīcijā – ar kājām gaisā un galvu uz leju, tāpat tos var izmantot arī terapeitiskos nolūkos un stiepšanās vingrojumu veikšanai. Šie trenažieri ir piemēroti vidējam un augstam fiziskās sagatavotības līmenim.

Elektroniskās vēdera muskulatūras nostiprināšanas ierīces veicina vēdera muskulatūras darbību ar elektrostimulācijas tehnoloģiju palīdzību, kas liek muskuļiem periodiski sarauties, piešķirot tiem formu un tonizējot tos, neveicot vingrojumus, kas paredzēti vēdera muskulatūras nostiprināšanai. Šīs ierīces ir piemērotas iesācējiem un tiem, kas nevar atrast laiku nopietnam fiziskam treniņam.

Mūsu ieteikums: U-Slender

Vēdera muskulatūras trenažieri ar balstu ir izstrādāti tā, lai nodrošinātu vēdera preses vingrojumus, sniedzot atbalstu mugurai, galvai un kaklam. Tie nodrošina arī papildus pretestību vingrojuma efektivitātes paaugstināšanai. Meklējiet tādus trenažierus vēdera muskulatūras treniņam, kuriem ir griešanās funkcijas, lai tiek nodarbināti arī sānu muskuļi. Šie trenažieri ir piemēroti iesācējiem, kā arī tiem, kam ir grūtības ar pareizu vēdera preses vingrojumu veikšanu.

Citas ierīces: tirgū ir pieejami daudzi citi vēdera muskulatūras trenažieri. Daži no tiem piedāvā komfortablu treniņu sēdus pozīcija, veicot šūpojošas kustības (piemēram, Ab Wave), citi nodrošina intensīvu treniņu visam ķermenim, īpaši noslogojot vēdera muskulatūru (piemēram, 5 mins Shaper).

Izvēlieties tādu trenažieri, kas atbildīs Jūsu nospraustajam mērķim ķermeņa formas uzlabošanā un piedāvās nepieciešamo intensitātes līmeni.

Kā izvēlēties labu vēdera muskulatūras trenažieri?

Lai izvēlētos labas kvalitātes vēdera muskulatūras trenažieri, meklējiet tādu ierīci, kas garantē efektīvu un rezultatīvu treniņu. Pieņemot lēmumu, ņemiet vērā šādus parametrus:

Izmērs: Ja Jums nav daudz brīvas vietas, iegādājieties kompaktu modeli. Daži trenažieri ir tik kompakti, ka tos var pat ielikt atvilktnē.

Kustības: Meklējiet tādu vēdera muskulatūras trenažieri, kas nodrošina plaša diapazona kustības un aktivitātes, sniedzot treniņus visiem vēdera muskuļiem.

Komforts: Izvēlieties ierīci, kas nodrošina komfortablu atbalstu un ergonomisku pozīciju, padarot treniņu drošu un patīkamu.

Regulēšana: Kvalitatīvam vēdera muskulatūras trenažierim būs regulēšanas iespējas, lai Jūs to varētu pielāgot savai miesas būvei

Izvēlieties tādu vēdera muskulatūras trenažieri, kas nodrošina vingrojumu daudzveidību un sniedz atbalstu pareizai vingrojumu veikšanai.

Padomi trenažiera kopšanā

Vēdera muskulatūras trenažieru kopšana ir vienkārša. Jums tie pēc treniņa būs tikai jānoslauka, lai notīrītu uzkrājušos sviedrus. Katru mēnesi pārbaudiet, vai nav radušies bojājumi, pievelciet ciešāk skrūves, ja tādas ir.

Ja Jūs grasāties investēt naudu lielākā un dārgākā vēdera muskulatūras trenažierī, pārliecinieties, lai tam būtu vismaz 1 gada garantija.