Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Lēmuma pieņemšana iegādājoties skrejceliņu

Skrejceliņi ir vienas no iecienītākajām fitnesa ierīcēm, kas nodrošina efektīvu kardio treniņu mājas apstākļos. Skrejceliņa iegāde ir nopietnas investīcijas veselībā, tādēļ mūsu rokasgrāmata piedāvās Jums dažus padomus un rekomendācijas, lai Jūs spētu izvēlēties sev piemērotāko skrejceliņu.

Skrejceliņa iegāde ir lieliskas investīcijas Jūsu veselībā, jo tas piedāvā efektīvu kardio treniņu mājas apstākļos. Pirms pirkuma veikšanas Jums ir jāizpēta tirgus piedāvājums, lai spētu izvēlēties sev piemērotāko modeli.

Lietotāji, vieta, prasības un cena

Jūs esat pieņēmuši lēmumu iegādāties skrejceliņu. Tagad Jums ir jāizvēlas tāds modelis, kas atbildīs Jūsu vajadzībām un budžetam.

Cena: vispirms Jums ir jāizlemj, cik skrejceliņa iegādei vēlaties tērēt. Jūs saņemsiet tik daudz, cik daudz būsiet samaksājuši. Labākie modeļi, kuros ir virkne papildus opcijas, nodrošinot stabilitāti un komfortu, var maksāt vairākus tūkstošus €., bet pamata modeļi, modeļi, kas nav motorizēti, var izmaksāt mazāk par.

Kas lietos skrejceliņu: Skrejceliņi ir piemēroti ikvienam – sākot ar iesācējiem, vecāka gadagājuma cilvēkiem, kas vēlas uzlabot savu kardio veselību, jaunajām māmiņām, kas vēlas atgūt savu fizisko formu, līdz pat sportistiem, kas vēlas trenēties, neskatoties uz sliktajiem laika apstākļiem.

Izvēlieties pareizo skrejceliņu, ņemot vērā lietotāja vēlmes un vajadzības. Ja lietotājs ir cilvēks ar lielu ķermeņa svaru, pievērsiet uzmanību maksimālajai lietotāja svara kapacitātei, ko skrejceliņs var nodrošināt, savukārt, augumā garākajiem lietotājiem, būtu jāizvēlas skrejceliņs ar garāku skrejceliņu, bet tiem, kam ir veselības problēmas, vajadzētu iegādāties tādu skrejceliņu, kas nodrošina sirds darbības sensorus vai polsterētu skrejceliņu, locītavu aizsardzībai.

Prasības attiecībā uz vietu: skrejceliņiem ir dažādi izmēri – ja Jums mājās nav daudz brīvas vietas, izvēlieties kompaktāku modeli. Ja skrejceliņa lietošana ir paredzēta nopietnākiem treniņiem, izvēlieties lielāku modeli ar garāku skrejceliņu, bet paturiet prātā to, ka šāds modelis aizņems daudz vietas. Daudzi skrejceliņi ir salokāmi, kas ļauj ieekonomēt vietu, tos turot ieliktus istabas stūrī.

Paredzētā lietošana: Ja Jūs lietosiet skrejceliņu vieglam treniņam – jogai vai pastaigai – Jums noderēs bāzes modelis. Ja vēlaties nopietni trenēties, Jums būs nepieciešama nopietnāka ierīce, kas piedāvā plašāku ātrumu amplitūdu.

Treniņa mērķi: svara zaudēšana, ķermeņa formas izkopšana un kardio veselības uzlabošana

Skrejceliņs ir iecienīta fitnesa ierīce, jo tas piedāvā dabisku aerobo treniņu, kas ļoti labvēlīgi ietekmē veselību. Uz skrejceliņa veiktais treniņš ļauj sasniegt virkni mērķu – tas ir lielisks palīgs svara samazināšanā, fiziskā sagatavotības līmeņa un kardio veselības uzlabošanā. Un to visu Jūs sasniegsiet trenējoties tikai 20 minūtes dienā.

Treniņš uz skrejceliņa aktivizē visu ķermeni, palīdz sadedzināt līdz pat 900 kalorijām stundā, piešķirt skaistu formu kājām un sēžamvietai. Turklāt tas labvēlīgi ietekmē asinsriti un plaušu darbību, samazina infarkta risku, uzlabo holesterīna līmeni asinīs, samazina asinsspiedienu, samazina diabēta un osteoporozes risku, noņem stresu, palēnina novecošanos un vēl daudz ko citu.

Atgriežoties pie pamatiem – veiciet pastaigu, jogas vingrinājumus un skriešanas treniņu mājas apstākļos

Skrejceliņs ir lieliska fitnesa ierīce, kas piedāvā Jums mājas apstākļos nodarboties ar skriešanu, aktīvo staigāšanu un jogas vingrojumiem. Tie nodrošina efektīvu aerobo treniņu jebkuros laika apstākļos, neizejot no mājām. Daudzi modeļi piedāvā intervāla treniņa programmas, kas padara treniņu vēl efektīvāku un interesantāku.

Otrajā rokasgrāmatas daļā mēs starp daudzajiem tirgū pieejamajiem modeļiem palīdzēsim Jums izvēlēties pareizo skrejceliņu, kā arī sniegsim informāciju par tā funkcijām un īpašībām.