Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Jums piemērotākie treniņa aksesuāri – 2.daļa

Aksesuāri pilašu, jogas un stiepšanās vingrojumiem

Bumba vingrinājumiem ir piepūšana bumba, ko var izmantot dažādos vingrinājumos – ar tās palīdzību var piešķirt skaistu formu rokām, ķermeņa pamatnei, sēžamvietai un kājām. To var izmantot arī pilatēm un stiepšanās vingrojumiem. Izvēlieties vingrojumu bumbas izmēru, ņemot vērā savu garumu.

Matrači nodrošina lielisku atbalstu treniņa laikā. Tie ir lieliski piemēroti jogai, pilatēm un stiepšanās vingrojumiem, bet lieti noderēs arī tad, ja uz grīdas veiciet vēdera preses vai citus vingrojumus ķermeņa formu veidošanai.

Pilašu un jogas bumbas, putu vai plastmasas klucīši un riņķi padara šīs nodarbības daudz ērtākas, līdzsvarotākas un efektīvākas.

Mūsu ieteikums: Pilašu gredzens

Aksesuāri citiem vingrojumiem

Tirgū ir pieejams plašs aksesuāru klāsts, kas palīdz lietotājiem padarīt treniņu daudzveidīgāku:

Treniņu video, grāmatas un žurnāli sniedz virkni noderīgu padomu treniņu veikšanā, dod idejas un piedāvā programmas. Treniņu video lieti noder kā motivējošs elements un rada sajūtu, it kā Jūs trenētos kopā ar treneri. Tie ir lieliski piemēroti iesācējiem, lietotājiem ar vidēju fiziskās sagatavotības līmeni un tiem, kas meklē jaunas idejas treniņiem.

Sirds darbības monitori palīdz Jums sekot treniņa gaitai un pielāgot to savas sirds darbības ritmam un kapacitātei labāku rezultātu sasniegšanai, neatkarīgi no tā – Jūs vēlaties veikt kardio treniņu vai dedzināt kalorijas. Dažiem monitoriem ir pievienots taimeris un tie spēj saskaitīt treniņa laikā sadedzinātās kalorijas. Šie aksesuāri noderēs visiem – kā iesācējiem, tā profesionāļiem.

Pedometri mēra sperto soļu daudzumu un motivē Jūs izdarīt vēl vairāk. Jūsu mērķim vajadzētu būt aptuveni 10.000 soļiem dienā. Pedometri lieliski noderēs iesācējiem un vecāka gadagājuma cilvēkiem.

Labi apavi, cimdi treniņam, ūdens pudele un labs dvielis arī būs to treniņa aksesuāru vidū, kas noderēs visiem.

Mūsu ieteikums: Treniņa komplekts Essential

Kādu treniņa aksesuāru izvēlēties?

Meklējot aksesuārus treniņam, izvēlieties tos, kas atbildīs Jūsu mērķiem un vajadzībām.

Ja vēlaties veikt kardio treniņu un negribat ieguldīt lielus līdzekļus nopietnu trenažieru, piemēram, tredbāna, velotrenažiera vai eliptiskā velotrenažiera, iegādē, meklējiet tādus aksesuārus, kas nodrošina lielisku kardo treniņu, piemēram, tramplīnu, lecamauklu vai hoola hop riņķi.

Spēka treniņu veikšanai nav obligāti jāsāk ar lielajiem trenažieru kompleksiem. Iesācēji un tie, kuru fiziskās sagatavotības līmenis ir vidējs atradīs daudz lielisku aksesuāru spēka treniņu veikšanai, bet profesionāļiem noderēs durvju stienis vai AB Slider.

Aksesuāri jogai un pilatēm ir īpaši iecienīti sieviešu vidū, kas vēlas tonizēt un nostiept muskulatūru skaista ķermeņa iegūšanai. Mēs iesakām Jums iegādāties kombinētus aksesuārus, kas palīdzēs veikt gan spēka treniņu visam ķermenim, gan kardio treniņu, gan arī stiepšanās vingrinājumus.

Padomi kopšanā

Dažādi treniņu aksesuāri prasa dažādu kopšanu. Vissvarīgākais padoms, ko varam dot – turiet tos tīrus un pēc katras lietošanas reizes noslaukiet no tiem sviedriem. Katru mēnesi pārbaudiet, vai nav radušies bojājumi un, ja nepieciešams, nodrošiniet to remontu.

Lietojiet savus fitnesa aksesuārus saskaņā ar lietošanas instrukcijām, lai izvairītos no savainojumiem vai traumām.