Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Izdzīvot brīvdienas bez svara pieauguma

Nevēlaties piedzīvot nepatīkamu pārsteigumu, uzkāpjot uz svariem Janvārī? Mēs esam sagatavojuši padomus, kā izvairīties no pieņemšanās svarā svētku laikā.

Svētki ir tas laiks, kad varat darīt to, ko sirds kāro: pavadīt laiku ar saviem tuvajiem, skatīties Ziemassvētku filmas un… Vai Jūs atkal esat pagatavojis tos gardos cepumus? Pirms tiem ķerties klāt, ieklausieties padomos. 

 

Uzkāpiet uz svariem katru rītu

Mēs zinām – svēršanās katru dienu nav veselīgs ieradums, tomēr to ir ieteicams darīt svētku laikā. Tādējādi Jūs varēsiet kontrolēt sava svara pieaugumu un iespējams padomāsiet divreiz, pirms ēdīsiet otro kūkas gabalu. Apziņa, ka svars turpina pieaugt, var palīdzēt Jums kontrolēt apetīti, tādējādi izvairoties no nepatīkamiem pārsteigumiem.

 

Sāciet savu dienu ar intensīvu treniņu

Svētku laiks ikvienam ir diezgan saspringts un ir iespējams, ka Jūs esat pārāk aizņemts ar dažādiem pasākumiem, otrā plānā atstājot sporta nodarbību grafiku. Nav nekāda iemesla palaist garām jautrākos svētku brīžus, tomēr Jūs vienalga varat mēģināt atrast laiku treniņam. Sāciet savu rītu ar intensīvu treniņu (ja iespējams, labākam efektam izmantojiet mājas trenažierus), pirms diena kļūst saspringta, nodedziniet pāris kalorijas, lai vēlāk varat ēst svētku cepumus bez sirdsapziņas pārmetumiem.

Esiet tik izvēlīgs, cik vien esat spējīgs

Ziemassvētku sezona ir tikai reizi gadā un Jūs noteikti negribat palaist garām savus iemīļotākos ēdienus, labā ziņa ir tāda, ka to nemaz nevajag darīt. Tomēr tas, ko Jūs varat darīt ir, atteikties no ēdieniem, kuri Jums neiet pie sirds – nav jānobauda viss, kas atrodas uz galda. Domājiet par to, ko vēlaties ēst un neļaujiet vecmāmiņai pierunāt sevi nobaudīt kalorijām bagātīgo pīrāgu, kurš Jums tāpat nekad nav gājis pie sirds.

 

Netaupiet sevi lielām maltītēm

Lielās svētku vakariņas ir jau šovakar, tādēļ visu dienu Jūs izvairāties no maltītēm, lai spētu vairāk ieēst vakarā. Tomēr – tā ir liela kļūda! Viss novērsīs pie tā, ka būsiet pamatīgi izsalcis, pienākot vakariņu laikam, tādēļ ēdīsiet vairāk, nekā patiesībā būtu nepieciešams, roka var stiepties arī pēc treknākajiem ēdieniem. Vislabāk būtu, ja Jūs pa dienu apēstu kādu vieglu maltīti, iedzertu smūtiju – tādā veidā Jūsu vēders nebūs pilnībā tukšs un Jūs neuzņemsiet pārāk daudz kaloriju vakariņu laikā.

 

Neņemiet pārpalikumus uz mājām

Gandrīz visas svētku maltītes beidzas ar lieliem ēdiena pārpalikumiem, panākot to, ka viesi bieži vien tos paņem uz mājām. Vienkārši pasaki ‘’nē’’ – ēdiens negaršos tik labi rītdien, tomēr tajā joprojām būs tikpat daudz kaloriju. Tas nozīmē, ka tajā visā negatīvā ir vairāk kā pozitīvā – nav tā vērts!

 

Dzeriet daudz ūdens

Ūdens dzeršana ir ļoti veselīga pati par sevi, tomēr Jums būtu jāpapūlas to dzert vēl vairāk tieši svētku laikā – tādējādi Jūsu organisms būs pietiekami nodrošināts ar ūdeni, kā arī būs sajūta, ka vēders ir pilns. Tas nozīmē to, ka Jūs nebūsiet tik ļoti izsalcis un vakariņu laikā varēsiet apēst daudz mazāk.

Novērsiet domas no ēdiena

Vēders rūc, kaut kas smaržo tik labi un visi pārējie ēd tik gardi… Nav taču jājūtas vainīgam svētku vakariņu laikā pārēdoties, vai ne? Patiesība ir tāda, ka ir ļoti grūti atturēties no ēdiena svētku maltītes laikā. Centieties novērst domas – dejojiet, iesaistieties interesantā sarunā – dariet visu, ko sirds kāro, bet turieties tālāk no ēdiena. Skumjā patiesība ir tāda, ka mēs ļoti bieži ēdam tikai tādēļ, ka esam nogarlaikojušies. Tāpēc labāk atrodiet sev kādu interesantu nodarbi!

 

Kožļājiet lēnām

Tik daudz ēdiena, tik maz laika – tas varētu būt Ziemassvētku vakariņu moto, vai ne? Mēs sakām ‘’nē’’!  Pārāk ātra ēšana var kaitēt Jūsu gremošanas sistēmai, ir pieļaujam pārēšanās risks – ķermenis vienkārši nespēs saprast, ka ir pārpildīts. Dariet sev labu – ēdiet lēnām, kārtīgi sakožļājiet un Jūs attapsieties apēdot daudz mazāk. Tādējādi Jūs saglabāsiet savu esošo figūru.