Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet

Jautājumi un atbildes

Vispārīgie jautājumi

J: Kā ar Jums sazināties?

  • E-pasts: Mūsu komanda palīdzēs Jums jautājumu un neskaidrību gadījumā. Mēs atbildēsim uz e-pasta ziņojumiem cik ātri vien iespējams. Rakstīt mums e-pastu.

    Lai saņemtu atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par mūsu precēm un zīmolu, rakstiet mums uz e-pastu.
  • Telefons: Zvaniet un mēs atbildēsim uz Jūsu interesējošiem jautājumiem. Preču pasūtīšana ir iespējama arī pa tālruni. Gaidīsim jūsu zvanu uz tālruņa numuru 67 169 075.

    Palīdzēsim orientēties mūsu mājaslapā un iepirkties.

J: Vai sniedzat atbalstu tiešsaites čatā?

Šobrīd mēs nepiedāvājam atbalstu tiešsaites čatā, taču mēs pie tā strādājam, jo vēlamies sniegt jums labāko servisu un palīdzību jebkurā laikā.

J: Vai ir kādas priekšrocības, izveidojot kontu pie mums?

Mēs uzskatām, ka ir. Daudzas!

  • Jūsu iepirkšanās process būs daudz ātrāks, nebūs nepieciešamības aizpildīt piegādes informāciju, atkārtoti iegādājoties preces pie mums.
  • Jūs varēsiet izveidot savu vēlmju sarakstu, kurā pievienot interesējošās preces.
  • Jūs varēsiet ātri un ērti apskatīt savu pasūtījumu vēsturi.
  • Jūs varēsiet pārvaldīt visus e-pasta jaunumu abonementus un viegli atrakstīties.
  • Jūs varēsiet pasūtīt katalogu uz mājām.

J: Kā es varu zināt, ka iepirkties interneta veikalā ir droši ?

Jūsu iepirkšanās Wellneo interneta veikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Lūdzu, izlasiet Drošas iepirkšanās garantija, Droša iepirkšanās, Privātuma politika un Darījumu noteikumi, lai uzzinātu vairāk.

J: Kā es varu uzrakstīt atsauksmi par preci?

Atstāt atsauksmi ir ļoti viegli. Noklikšķiniet uz pogas "Atstāt atsauksmi" un pievienojiet savu komentāru.

  • Pie izvēlētās preces lapas augšpusē, blakus atsauksmju zvaigznītem, Jūs redzēsiet "XX Atsauksmes". Noklikšķiniet uz tā un Jūs nonāksiet atsauksmju sadaļā.
  • Kad būsiet iesnieguši savu atsauksmi, 48 stundu laikā tā parādīsies mājaslapā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jūs varat atstāt atsauksmes tikai, ja esat pierakstījies. Ja Jums vēl nav konta, klikšķiet šeit, lai to izveidotu.

Lūdzu izlasiet Lietošanas noteikumus, lai uzzinātu vairāk par atsauksmju iesniegšanas nosacījumiemiem.

J: Kā es varu uzspiest "Like" Jūsu Facebook lapai?

Jūs varat uzspiest "Like" mūsu Facebook lapai, noklikšķinot šeit. Paldies!

J: Kā es varu pieteikties e-pasta jaunumiem?

Jūs varat parakstīties mūsu e-pasta jaunumiem, noklikšķinot šeit. Paldies!

J: Kā es varu atteikties no e-pasta jaunumu saņemšanas?

Ja vairs nevēlaties saņemt e-pasta jaunumus (īpašos piedāvājumus, rakstus u.c.), pierakstieties savā kontā un noklikšķiniet sadaļā "Jaunumu pierakstīšanās", kur jūs varēsiet ērti pārvaldīt abonementus.

Taču ņemiet vērā, ka pēc tam, kad būsiet atteikušies no e-pasta jaunumiem, mēs vairs nevarēsim šo darbību atcelt un atkal jūs pierakstīt.

J: Kā es varu izmantot kuponu?

Izmantot savu kuponu ir viegli:

  1. Veicot pasūtījumu, pirmajā solī piemērojiet kupona kodu.
  2. Iekopējiet kupona kodu norādītajā laukā un nospiediet pogu "Piemērot".
  3. Atlaides un īpašie piedāvājumi tiks automātiski parādīti lapas labajā pusē.

Garantija un atgriešana

J: Ko darīt, ja prece ir bojāta?

Garantijas laikā to varat sūtīt atpakaļ pa pastu uz adresi:

  • Dēļu iela 4, Rīga, Latvija, LV - 1004

Ja prece/ detaļa būs noliktavā, tad jaunu vietā jūs saņemsiet aptuveni 30 dienu laikā, savā pasta nodaļā. Nosūtot preci/detaļu atpakaļ, tai nav obligāti jābūt oriģinālajā iepakojumā. Pasta izdevumus sedz pārdevējs (uzņēmums)!

Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja Jums ir saglabāts pirkuma apliecinājuma dokuments (čeks, pavadzīme, pasta apmaksas kvīts), un prece ir izmantota tikai tās paredzētajam mērķim.

J: Kāda ir preču garantija?

Visām iegādātajām precēm ir noteikts 2 gadu garantijas termiņš. Juridiskām personām, kas nav patērētājs, tiek nodrošināts tikai ražotāja noteiktais garantijas termiņš. Preču noteiktais garantijas termiņš var būt atšķirīgs. Precīza informācija skatāma preces aprakstā.

Pasūtījumi

J: Vai ir iespējams mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlaties mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, un mēs palīdzēsim atrisināt situāciju. Lūdzu, ņemiet vērā - ja prece jau būs atstājusi mūsu noliktavu, mēs varēsim tikai atcelt pasūtījumu, nevis to mainīt.

J: Kāds ir mana pasūtījuma statuss?

Ātrākais veids, kā to uzzināt, ir zvanot pa tālruni vai rakstot uz e-pastu, kas norādīts sadaļā "Kā ar jums sazināties".

J: Prece ko vēlējos iegādāties, vairs nav noliktavā. Ko darīt?

Diemžēl dažas preces ir ierobežotā daudzumā, tāpēc šādos gadījumos mēs nevarēsim piegādāt izvēlēto preci. Tomēr būsim priecīgi Jums jebkurā laikā palīdzēt izvēlēties citu vai līdzīgu preci.

Par izmaiņām pasūtījuma statusā jūs tiksiet informēts pa tālruni vai e-pastu.

Piegāde

J: Kādas ir piegādes izmaksas?

Piegāde tiek aprēķināta, pamatojoties uz visa iepakojuma svaru un piegādes vietu.

J: Cik ilgā laikā saņemšu savu pasūtījumu?

Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu konsultants sazināsies ar Jums, lai apstiprinātu adresi un piegādes datumu.

J: Vai es varu izvēlēties, kad man tiks piegādāta prece?

Jūs varat norādīt savu vēlamo piegādes datumu pasūtījumā komentāros vai pateikt to pa tālruni mūsu konsultantam, kad viņš ar Jums sazināsies. Mēs darīsim visu iespējamo, lai Jūs saņemtu savu pasūtījumu pēc iespējas ātrāk.

J: Vai man personīgi jāparakstās par preces saņemšanu?

Gadījumā, ja maksāsiet par preci saņemšanas brīdī, Jums būs nepieciešams personīgi parakstīties par tās saņemšanu.

J: Ko darīt, ja esmu mainījis domas, bet neesmu vēl saņēmis preci?

Ja esat mainījis savas domas, dariet mums to zināmu. Tikai tādā veidā mēs varēsim vienkārši atcelt Jūsu pasūtījumu bez jebkādām papildu izmaksām.

J: Vai piegādājat preces ārpus Latvijas?

Mēs nepiegādājam preces ārpus Latvijas, taču, ja ir tāda vajadzība, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu un mēs izskatīsim Jūsu gadījumu individuāli.

Atgriešana

J: Es vēlos atgriezt preci. Ko darīt?

Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no šī līguma, neminot iemeslu. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Prece nedrīkst būt faktiski lietota. Jūs to varat izmēģināt tikai tiktāl, cik tas nepieciešams, lai iepazītos ar tās tehniskajām īpašībām, raksturu un darbību. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli, faksu vai e-pastu) mūs – SIA „Studio Moderna”, Reģ. Nr. 40003617324, juridiskā adrese: Rīgā, Dēļu iela 4, LV-1004; tālr. +371 67807675, fakss +371 67807681; e-pasts: atteikumi@studio-moderna.com ir jāinformē par lēmumu atteikties no šī līguma. Jūs varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, taču tas nav obligāti. Ja reizē ar paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Jūs sūtāt arī preci, tad prece un atteikums ir jānosūta uz šādu adresi: Jūrkalnes iela 15, Rīga, LV-1046, adresāts – SIA „Studio Moderna”.

J: Cik ilgā laikā saņemšu naudu par atgriezto preci?

SIA „Studio Moderna” naudas atmaksu par atgrieztām precēm veic ar naudas pārvedumu caur Latvijas Pastu, tāpēc naudas atgriešanas termiņi var mainīties atkarībā no naudas pārveduma izpildes laika.

J: Kādas ir atgriešanas piegādes izmaksas?

Nosūtot preci/detaļu apmaiņai, nav obligāti jābūt preces oriģinālajam iepakojumam. Saņemot preces/detaļas maiņu, pasta izdevumi ir bez maksas!

Informācija par maksājumiem

J: Kādus maksājumu veidus pieņemat?

Mēs šobrīd pieņemam šādus maksājumu veidus:

  • Samaksa skaidrā naudā, preci saņemot.
  • Līzings.
  • Kredītkartes/Debetkartes: Visa, Mastercard, Maestro.

J: Vai pieņemat starptautiskās kredītkartes?

Šobrīd mēs pieņemam: Visa, Mastercard, Maestro

J: Kā varu samaksāt, preci saņemot?

Samaksa par piegādi preces saņemšanas brīdī ir drošākais un vienkāršākais veids kā norēķināties par preci. Vienkārši sagatavojiet vajadzīgo summu par savu pasūtījumu un saņemšanas brīdī to nododiet kurjeram apmaiņā pret preci.

J: Vai ir droši izmantot kredītkarti / debetkarti mūsu interneta veikalā?

Jā. Jūsu iepirkšanās internetveikalā ir droša. Garantējam Jūsu privātumu.

Tehnoloģijas

J: Kādēļ mēs izmantojam sīkdatnes savā vietnē?

Izmantojam sīkdatnes, lai Jūsu pieredze mūsu vietnē būtu pēc iespējas labāka. Tāpat mēs varam vērot Jūsu darbības vietnē, un attiecīgi to pilnveidot.

Izmantojam sīkdatnes arī dažādu mārketinga kampaņu novērošanai. Tādā veidā uzzinām, kuras no tām ir efektīvas, un mainām vietni atbilstoši tam, kas Jums patīk. Lai šī vietne pienācīgi darbotos, dažreiz jūsu ierīcē izvietojam sīkdatnes (cookies). Tāpat dara lielākā daļa citu tīmekļa vietņu. Ja piekritīsiet lietot sīkdatnes vai atteiksieties no tām, šos iestatījuma parametrus atkal varēsiet izmainīt jebkurā laikā.

J: Veicot pasūtījumu, parādās kļūdas paziņojums, kurā norādīts, ka ir notikusi kļūda. Kas nogāja greizi, un ko darīt?

Lūdzu, pārliecinieties, ka esat ievadījis visus datus, kas nepieciešami, lai veiktu pasūtījumu. Iztrūkstošā informācija būs apvilkta ar sarkanu apli.

Jūsu informācija

J: Mana e-pasta adrese ir mainījusies. Kā es varu atjaunināt informāciju?

E-pasta adresi iespējams atjaunināt, pierakstoties savā kontā, "Jaunumu pierakstīšanās" sadaļā.

J: Es vēlos mainīt savu paroli. Kā es to varu izdarīt?

Paroli iespējams atjaunināt, pierakstoties savā kontā un klikšķinot sadaļā "Konta informācija".

J: Vēlos dzēst kontu. Kā es to varu izdarīt?

Ja vēlaties dzēst savu kontu, lūdzu rakstiet uz mūsu e-pastu, un mēs Jums palīdzēsim.

Par Wellneo produktiem

J: Vai varu lietot Wellneo produktus kopā ar ārsta izrakstītiem recepšu medikamentiem?

Tas atkarīgs no konkrētā produkta. Lai noskaidrotu precīzāku informāciju, sazinieties ar savu ārstu.

J: Vai produktus var lietot bērni?

Tas atkarīgs no konkrētā produkta. Izlasiet lietošnas instrukciju vai sazinieties ar zvanu centra konsultantiem (tel. 67 169 075).

J: Vai produktus drīkst lietot cilvēki, kuri cieš no sirds un asinsvadu slimībām?

Tas atkarīgs no konkrētā produkta. Lai noskaidrotu precīzāku informāciju, sazinieties ar savu ārstu.

J: Vai produktus drīkst lieotot pēc medicīniskām procedūrām?

Tas atkarīgs no konkrētā produkta. Pirms lietošanas ieteicams konsultēties ar savu ārstu.

J: Vai produkti ir droši lietošanai?

Visiem produktiem ir veikta kvalitātes kontrole un tie ir atzīti par drošiem. Taču jebkurā gadījumā pirms produkta lietošanas uzmanīgi izlasiet lietošanas instrukciju.

J: Kāds ir produkta derīguma termiņš?

Derīguma termiņš vienmēr ir norādīts uz iepakojuma vai rakstīts lietošanas instrukcijā.